Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
















Θα ήθελα κάποιες μέρες να πάρω το ποδήλατο μου και να βγώ βόλτα σε αυτούς τους πηγμένους απο ανθρώπους,μηχανές κι αυτοκίνητα δρόμους,αλλά μετά σκέφτομαι:Γιατί να προσθέσω ένα ακόμα προβληματικό όχημα σε όλο αυτό τα χάλι.Σ'αυτή την πόλη που ΔΕΝ έχει δρόμους,ΔΕΝ έχει χώρους για να κινηθούν ούτε οι άνθρωποί της,ούτε τα αυτοκίνητά της,ούτε τα δίκυκλα της.Και βέβαια ΔΕΝ έχει χώρους για να παρκάρουν τα οχήματα.Αλλά ούτε σωστές συγκοινωνίες έχει(όλες οι γραμμές δεν πανε ανατολικά κάθε 5 λεπτά,έχει και γραμμές που εξυπηρετούνε κάθε τέταρτο ή και περισσότερο,σαν...υπεραστικά).Κι εγώ με το ποδήλατό μου,σαν από άλλο κόσμο να πηγαίνω σε αδιέξοδους ποδηλατόδρομους,την στιγμή που όλοι γύρω μου υποφέρουν για να κυκλοφορήσουν και να σταθμεύσουν..Ε! δεν είμαι κι αυτιστικός.Θέλω να είμαι μέλος της κοινωνίας.
ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΙ ΜΟΝΟ ΖΗΜΙΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ.ΝΑ ΞΗΛΩΘΟΥΝ ΤΩΡΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: